4.04.2011

Its Monday ! What Are You Reading ?

It's Monday! What are you reading is hosted by One Persons Journey Through a World of Books. Each week, I will tell you the books I am reading, planning on reading or just finished reading.

What I've read : 


Forbidden by Tabitha Suzuma (review)
★★









The Locket by Stacey Jay (review)









Darkfever by Karen Moning (review)









Bloodfever by Karen Moning (review)








What I'm reading : 
 Rouge Rubis by Kerstin Gier









What I'll read next : 



 Faefever by Karen Moning (the third book in the Fever series)  !

11 comments:

  1. J'ai hâte de pouvoir commander Forbidden !

    Rouge Rubis je l'ai vu en librairie, mais e préfère attendre encore un peu, j'attends ta Chronique avec impatience !

    Bisous

    ReplyDelete
  2. I still need to read Karen Marie Moning's fey series. I think I get so caught up in all the YA series that I need to read that I forget about some awesome adult ones. Hope you're enjoying it!

    ReplyDelete
  3. Hihi, je me sens trop visée quand je vois que tu as précisé de quel tome il s'agit entre parenthèses (pour Faefever), mais je fais très attention depuis ! ^^
    Forbidden me fait de l'oeil depuis quelques temps :)
    Et j'ai vu ce nouveau livre, Rouge Rubis, ce matin dans ma librairie et ni le titre ni l'auteur ne me disaient rien. J'attendrai ta chronique pour voir de quoi il s'agit et si je l'achète :D

    ReplyDelete
  4. Again I'm going to say how much I need to read the Fever Series. I'd love to read another adult series. :D Great post here! I'll be waiting for your review! <3

    ReplyDelete
  5. l love how you read a series in a row =) Wish l had time to do that!

    ReplyDelete
  6. je relis Last sacrifice un vrai régal ^^
    et je pense ancore à forbidden c'est terrible comme j'arrive pas à me le sortir de la tête^^

    ReplyDelete
  7. Forbidden me tente beaucoup ! :D

    ReplyDelete
  8. J'adore la série des Fièvre :D
    Bonne lecture en perspective!!

    ReplyDelete
  9. Tu m'énerves, tu lis plein de livres que j'aime grrr lol. J'ai hâte de voir ton avis sur Rouge rubis. Je ne l'ai pas encore acheté!

    ReplyDelete
  10. ahhhh Faefever ... wow! still remembering the suspense!

    Have you read the Iron Fey series by Julie Kagawa?? I keep hearing how amazing it is... if you've read it... tell me should I jump on the bandwagon.

    ReplyDelete